АНКЕТА
учасника (районного) туру
Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
1.Прізвище, ім'я, по батькові Буряковська Ірина Володимирівна
2.Дата і місце народження 19.09.1988 р., м.Мерефа Харківського району
3.Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, е-mail 62472 Харківська область, Харківський район, м.Мерефа, вул.Славянська, буд.40 093-74-000-21 Е-mail: ARISHA_B777@mail.ru
4.Освіта, спеціальність за дипломом Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди спеціальність за дипломом: «Педагогіка і методика середньої освіти. Вчитель біології, валеології та основ екології»
5.Місце роботи (повна назва, телефон) Мереф’янський медичний ліцей Харківської районної ради Харківської області 62472, вул. Дніпропетровська, 233, м. Мерефа, тел. (057) 7483389
6.Стаж роботи: педагогічний у тому числі на посаді класного керівника 6
5
7.Кваліфікаційна категорія Учитель ІІ категорії
8. Звання -
9. Державні нагороди, відзнаки (обов'язково вказати рік нагородження) -
10. Проблема (тема), над якою працюєте Впровадження в роботу класного керівника технологій розвиваючого навчання як фундамент формування успішної особистості ліцеїста
11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються Застосування сучасних інноваційних підходів як самостійне одержання учнем знань за допомогою включення системи проблемно-пізнавальних завдань, психологічних досліджень особистості кожного учня, виходячи з рівня його розумового розвитку, формування його позитивної мотивації на здобуття знань через створення пізнавальних прийомів в процесі опанування змісту навчального матеріалу. Інноваційні форми роботи : загальний розвиток учнів, розвиток розуму, почуттів, волі, навчання вмінню вчитися; формування сприятливого морального клімату; розвиток загальних інтелектуальних умінь; спрямованість навчання на вміння долати труднощі, розвиток працездатності. Інноваційні технології: технології розвиваючого навчання; технології індивідуалізації процесу навчання; ігрові технології; інтегровані технології; мультимедійні технології; мережеві технології.
12. Навчальна література, якою ви користуєтесь як класний керівник 1. Боковець, І. І. Молодь - за толерантність: (виховний захід, 10-11 кл.) // Виховна робота в школі . - 2012. - N 10. - С. 27-29 2. Голозубова, Н. І. Дерево міцне корінням, а людина - родом: (Історія моєї родини в історії мого села) (1-9 кл) // Виховна робота в школі . - 2012. - N 9. - С. 24-27 3. Запальська, Ю. Любіть свою хату, хоч і небагату: (родинне свято, 9 кл.) // Виховна робота в школі. - 2012. - N 10. - С. 48-52 4. Монина, Г. Б. Причины школьной неуспеваемости : Методы взаимодействия с неуспевающими учениками // Практична психологія та соціальна робота . - 2012. - N 9. - С. 23-32. - Библиогр. в конце ст. 5. Мудра, Т. П. Запали свічку: (виховний захід до Дня вшанування жертв голодомору, 9-10 кл.) // Виховна робота в школі. - 2012. - N 10. - С. 16-19 6. Низенко, О. І. Не повторися, біль душі людської : (урок пам'яті до Дня вшанування жертв голодомору, 8 кл.) // Виховна робота в школі. - 2012. - N 10. - С. 20-26 7. Обираємо тип уроку // Класному керівнику. Усе для роботи . - 2012. - N 8. - С. 9-15 8. Перенчук, Л. Методичні рекомендації щодо планування виховної роботи класного керівника / // Класному керівнику. Усе для роботи. - 2012. - N 9. - С. 8-16 9. Політико, С. В. Докладно про вітаміни // Виховна робота в школі . - 2012. - N 8. - С. 54-55 10. Рожкова, С. Б. Сім"я та здоров'я // Класному керівнику. Усе для роботи. - 2012. - N 9. - С. 44-45. 11. Симоненко, В. А. Конкурс "Класний керівник року" // Виховна робота в школі - 2012. - N 9. – С. 45-53 12. Шуляк, Н. Є. Формування у старшокласників ціннісного ставлення до людини як умова морально-духовного ставлення особистості // Виховна робота в школі - 2012. - N 9. - С. 9-14 13. Янушек, О. В. Морально-етична позиція старших підлітків як вияв оцінно-ціннісного ставлення до себе // Виховна робота в школі. - 2012. - N 8. - С. 5-12
13. Ваше педагогічне кредо Візьміть чашу терпіння, влийте туди повне серце любові, киньте дві жмені щедрості, плесніть туди ж гумору, посипте добротою, додайте якомога більше віри і все це гарненько перемішайте; потім намажте на шматок відпущеного вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своїй дорозі…

14.Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет

Педагогічний портрет класного керівника Буряковської Ірини Володимирівни

/Files/images/VTdH5nV_ud0.jpg

Класний керівник - це особа, яка за дорученням народу має повсякденний

доступ до найдорожчого народного багатства - душі, розуму, почуттів дітей,підлітків і юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені,вистраждані протягом століть, з другого - багатство народу, його майбутнє,його надія - молоде покоління. Класний керівник творить найбільшебагатство суспільства - Людину...

В. О. Сухомлинський

Учитель – це величне слово, промовляючи яке, кожна людина уявляє собі того педагога, який протягом шкільних років був для неї взірцем особистості – високоморальної та достойної людини, Людини з великої літери.

Учитель – це завжди приклад , приклад високої гідності та етичних якостей. Але поруч із цим, це людина, яку ти бачиш кожен день і яка стає дуже близькою тобі, до твого життя, може вислухати твої проблеми, дати слушну пораду, яка має чуйне серце та щиру душу. Завдання вчителя – відкрити, захопити і спрямувати кожного учня на цікавий, змістовний особистісно і суспільно корисний шлях самовдосконалення.

За час роботи в лілеї забезпечую високий рівень викладання природознавчих дисциплін відповідно до навчальних програм та з дотриманням вимог Державного стандарту загальної середньої освіти.

Метою фахової діяльності – є формування системи знань з основ природознавчих наук, необхідної для адекватного світосприймання та уявлення про сучасну природничо-наукову картину світу, опанування наукового стилю мислення, усвідомлення способів діяльності і ціннісних орієнтацій, які дають змогу зрозуміти наукові основи сучасного виробництва, техніки і технологій, безпечно жити в сучасному високотехнологічному суспільстві і цивілізовано взаємодіяти з природним середовищем.

У повсякденній роботі я як класний керівник на високому рівні володію інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовую та поширює в професійному середовищі. Володію широким спектром стратегій навчання: умію продукувати оригінальні, інноваційні ідеї: застосовую нестандартні форми проведення уроку: активно впроваджує нові форми й методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів. Систематично слідкую за літературою з питань удосконалення методики, вивчення психологічних закономірностей навчально-виховного процесу. На кожному уроці виявляю високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості. Вчитель повинен постійно вдосконалює свій професійний рівень. На високому рівні володію сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи.

Результатом моєї роботи - є високий рівень застосування учнями навчального матеріалу та якості отриманих знань. Значну увагу приділяю роботі з обдарованою молоддю. Являюсь керівником науково-дослідницьких робіт Малої академії наук протягом 5-х років: у 2010 ропі - 1 місце у районі та 3 місце в області; 2011 рік - 1 місце у районі і 3 місце в області; 2012 рік - 1 місце у районі.; 2013рік - 1 місце у районі; 2014рік – 3 перших місця у районі та 2 перших місця в області. Під моїм керівництвом, учні ліцею беруть участь у Всеукраїнському форумі учнівської молоді «Дотик природи» (2011. 2012 роки 3 місце). Являюсь керівником науково-дослідних робіт Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницького проектування і винахідництва у 2012 році. Учні ліцею займають призові міста з екології (2012 рік -1 місце у районі, 2 місце в області. 2013рік -1 місце у районі, 3 місце в області)

Беру активну участь у роботі методичного об'єднання вчителів природничого циклу ліцею та методичного об'єднання класних керівників. Є постійним учасником семінарів та конференцій. У 2012 році була учасником конкурсу «Учитель року -2012» у номінації «Біологія».

Спокійна, врівноважена, зацікавлена своєю справою. Відзначаюся загальною культурою, моральними якостями, що служить прикладом для наслідування.

15. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.

Кiлькiсть переглядiв: 311

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.